System bankowości internetowej Millennium – ponad 200.000 użytkowników

Liczba użytkowników systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Banku Millennium – Millenet – przekroczyła 200.000.

Bank wprowadził usługi bankowości internetowej dla klientów indywidualnych w 2003 roku, od tego czasu systematycznie rozwijana jest funkcjonalność systemu zarówno dla klientów indywidualnych jak i firm. W ciągu ostatniego kwartału liczba nowych użytkowników systemu z segmentu klientów indywidualnych wzrosła o 21%.

Dostęp do bankowości internetowej jest bezpłatny. Klienci w  systemie najczęściej sprawdzają saldo na rachunkach i wykonują przelewy, które w zależności od rodzaju rachunku klienta – są bezpłatne lub kosztują 0,50 zł. W marcu 2005 r. prawie 70% wszystkich przelewów zrealizowanych przez klientów indywidualnych zostało wykonanych w systemie bankowości internetowej.

Klienci mają także możliwość założenia specjalnej lokaty terminowej – Lokata Millenet, która umożliwia lokowanie dowolnych kwot na dowolny okres od 1 do 366 dni.

W ostatnim okresie funkcjonalność systemu dla klientów indywidualnych została rozszerzona o m.in.

  • dostęp do wyciągów online – umożliwia zastąpienie drukowanej wersji wyciągów przesyłanych pocztą na ich elektroniczną wersję dostępną w Millenet
  • system automatycznych powiadomień sms na telefon komórkowy o operacjach na rachunkach w banku i transakcjach dokonywanych kartami płatniczymi – MilleSMS.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony