BPH PBK przeniósł rachunki do nowego systemu

Bank Przemysłowo-Handlowy PBK zakończył przenoszenie obsługi rachunków Klientów korzystających z dotychczasowego konta internetowego do nowego Systemu Internetowego Sezam.

System Internetowy Sez@m BPH PBK to system nowej generacji, w którym można:

  • otrzymać pełną informację finansową o wszystkich rachunkach posiadanych w banku, biurze maklerskim, a wkrótce także w Grupie HVB – pod jednym identyfikatorem i hasłem
  • samodzielnie dostosowywać wygląd strony, zakres i kolejność prezentowania informacji
  • wykonywać transakcje bezpiecznie, wygodnie i w uproszczony sposób, oszczędzając czas i pieniądze – nie płacąc za przelewy,
  • swobodnie zarządzać środkami dzięki dostępowi do rachunków również poprzez inne kanały elektroniczne: telefon, WAP i SMS
  • otrzymać bezpłatnie nowoczesną skrzynkę poczty elektronicznej o pojemności 40 MB, z możliwością jednorazowego przesyłania dużych plików – aż do 8 MB, w pełni chronioną przez zaawansowany system antywirusowy i antyspamowy.

Po uruchomieniu nowego systemu dla wszystkich klientów banku zaobserwowaliśmy, że niektórzy klienci mieli kłopoty z logowaniem się i korzystaniem z systemu.  Były to pojedyncze przypadki, a wszystkich klientów, którzy spotkali się z tymi kłopotami, bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że zalety i możliwości nowego systemu zrekompensują im te przejściowe trudności – powiedział Jacek Balcer, rzecznik prasowy banku. – Kłopoty wynikały przede wszystkim z olbrzymiej liczby użytkowników logujących się w poniedziałek do nowego systemu, jak również z ogromnego zainteresowania i rejestrowania się nowych klientów internetowych. Natychmiastowa reakcja ze strony banku, polegająca na optymalizacji procesów, wyeliminowała te problemy.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony