Nordea Bank Polska w jednym systemie
Nordea Bank Polska przeprowadził z powodzeniem konwersję systemów bankowych. Konwersja była konieczna, by po zakończonej w ubiegłym roku fuzji z LG Petro Bankiem, wszyscy klienci połączonego banku mogli korzystać z pełnej gamy produktów i usług Nordea Bank Polska.
Konwersję udało się sfinalizować już sześć miesięcy po zakończeniu fuzji. W wyniku konwersji w Nordea Bank Polska działa jeden system informatyczny – Globus. W ocenie ekspertów system Globus jest szybszy, bardziej funkcjonalny i daje większe możliwości rozwoju.
Dzięki jednolitemu systemowi informatycznemu rachunki mogą być w pełni obsługiwane również poza oddziałem macierzystym, czyli tym, w którym zostały otwarte. Nowy system umożliwi wszystkim klientom indywidualnym dostęp do systemu bankowości elektronicznej Solo, umożliwiającego zarządzanie rachunkiem przez Internet, centrum obsługi telefonicznej, WAP i SMS. Klienci instytucjonalni będą też mogli skorzystać z wyróżniającego się funkcjonalnością systemu home banking – Solo Corporate oraz z rachunku eFirma dla małych i średnich przedsiębiorstw.