Nowy serwis internetowy VW Bank direct
30 listopada br. uruchomiony został nowy serwis informacyjny Volkswagen Bank direct. Klienci mogą spodziewać się nowej architektury informacji serwisu dopasowanej do rozwiniętej oferty produktowej banku, usprawnienia nawigacji, zwiększenia wygody i ergonomii oraz szybkiego dostępu do potrzebnych informacji.
Nowy serwis został opracowany na podstawie ocen klientów banku i w zgodzie z ich oczekiwaniami. Klienci banku zostali zaangażowani w projekt powstawania nowego serwisu na dwóch etapach. Na samym początku prac klienci zostali zaproszeni do wzięcia udziału w ankiecie internetowej, ich opinie pozwoliły sprecyzować kierunek prac projektowych. Następnie klienci oraz wybrani reprezentanci grupy docelowej oceniali wersję rozwojową serwisu. Umożliwiło to dostosować wygląd i funkcje serwisu do oczekiwań przyszłych użytkowników strony. Ocena wersji rozwojowej została wykonana w oparciu o unikalną na polskim rynku metodę testowania użyteczności stron internetowych – Usability Lab.
Nowy serwis internetowy Volkswagen Bank direct wykorzystuje nowoczesne technologie i jest zbudowany w oparciu o system zarządzania treścią (content management system), który umożliwia optymalizację administracji serwisu, poprawia elastyczność i zwiększa szybkość wprowadzania zmian. Nowy serwis na zlecenie Volkswagen Bank direct został wykonany przez firmę argonauts360°.