Skuteczna promocja ING OKO

 

ING Bank Śląski należy do ścisłej czołówki banków w Polsce dynamicznie zwiększających udział na rynku depozytów. Wysokie oprocentowanie i nowoczesne produkty to powody dla których klienci przynoszą i przenoszą do banku swoje oszczędności.

Flagowym produktem ING Banku Śląskiego jest Otwarte Konto Oszczędnościowe. W ramach promocji „PREMIA ZA DOPŁATY” tylko w ciągu dwóch miesięcy (od 23 maja do 22 lipca br.) ING Bank Śląski zgromadził na nim depozyty o wartości około 2,2 mld zł.

Bank oferował o 2 pkt. proc. wyższe oprocentowanie dla nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe prowadzone w złotych (4,50% lub 4,75% dla kwot powyżej 100 tys. zł + dodatkowo 2%).

Kampania promocyjna przyciągnęła zamożniejszych klientów, z dwukrotnie wyższym saldem depozytów, niż osoby, które zdecydowały się skorzystać z oferty oszczędnościowej ING Banku Śląskiego w poprzednich miesiącach. Pozyskani klienci są o około 7 lat młodsi, niż typowy klient ING Banku Śląskiego.

ING Bank Śląski notuje dynamiczny wzrost oszczędności klientów od lipca ub.r. Nastąpiła wówczas gruntowna przebudowa oferty depozytowej zarówno Otwartego Konta Oszczędnościowego, jak i lokat terminowych. ING Bank Śląski postawił na prostą i przejrzystą budowę produktów oraz konkurencyjne oprocentowanie już od pierwszej złotówki. Jedyny próg podwyższający oprocentowanie to 100 tys. zł.

Otwarte Konto Oszczędnościowe jest bardzo wygodną i opłacalną formą lokowania przejściowych nadwyżek finansowych. Oprócz wysokiego oprocentowania (4,00% od pierwszej złotówki i 4,25% dla kwot od 100 tys. zł) pozwala na swobodne dysponowanie środkami, które można pobrać w dowolnym momencie, w dowolnej wysokości i to bez utraty odsetek. Zarówno wypłaty z Otwartego Konta Oszczędnościowego jak i wpłaty mogą być realizowane bez ograniczeń. Odsetki kapitalizowane są miesięcznie, co dodatkowo uatrakcyjnia oprocentowanie. Otwarcie i obsługa Otwartego Konta Oszczędnościowego jest bezpłatne i możliwe zarówno w oddziałach banku jak i za pośrednictwem internetu czy telefonu.

Na koniec I półrocza 2005 ING Bank Śląski prowadził 680,6 tys. Otwartych Kont Oszczędnościowych. Dla porównania na koniec czerwca 2004 roku ich liczba wynosiła 340,9 tys. rachunków.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony