Zmiany w serwisie bankowości internetowej Citibank Online

Od 4 grudnia 2005 r. zmianie ulegnie sekcja „Obsługa Klienta” w serwisie bankowości internetowej Citibank Online.

Zostaną usunięte linki: Wysłane wiadomości w sekcji Obsługa Klienta oraz Zamów wyciąg w sekcji Informacje o koncie.

W zamian zostaną dodane nowe funkcjonalności:

  • rozbudowane linki w sekcji Obsługa Klienta: Reklamacje, Usługi, Co myślisz o naszym Banku? służące do kontaktu z bankiem.
  • dodana zostanie opcja zachowaj wiadomość dla aplikacji: Polecenie Zapłaty oraz Przelewy zagraniczne.
  • opcja zamówienia wyciągu papierowego będzie dostępna w sekcji Usługi > Zamów > Wyciąg
  • Wiadomości wysłane do klienta do dnia 3 grudnia 2005 r. zostaną usunięte z serwisu w momencie wdrożenia nowej funkcjonalności.

www.prnews.pl