Nowa kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta

1 maja rozpoczęła się nowa, trwająca do końca lipca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy.

 

Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.

 

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7, która od początku 2006 roku obsługuje należące do Grupy KBC – Wartę i Kredyt Bank. Obie spółki stosują przygotowaną przez G7 nową linię kreacyjną, opartą na odręcznych adnotacjach i podkreśleniach, symbolizujących dopiski klientów.

 

Dwa filmy reklamowe wykorzystywane w kampanii – 30 i 10 sek. – reżyserował Daniel Borjesson. Producentem jest ITI Film Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się – pracujący również dla obu spółek – Warty i Kredyt Banku – dom mediowy Starcom. Głównym medium kampanii jest telewizja.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony