Nowa kampania reklamowa Banku Millennium

19 maja 2006 Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową kart kredytowych. Promuje ona karty kredytowe Millennium, podkreślając ich funkcjonalność i wygodę użytkowania.

Reklamy pojawiać się będą przez miesiąc w telewizji publicznej oraz stacjach komercyjnych. Kampania wprowadza jednocześnie nowy wizerunek karty kredytowej zgodny z nowymi zasadami identyfikacji wizualnej.

Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Świat w zasięgu karty”. Przygotowane zostały dwie wersje 30 sekundowych spotów, które będą emitowane zamiennie. Kampanii reklamowej towarzyszyć będą także banery w Internecie oraz materiały BTL w oddziałach Millennium – plakaty oraz ulotki.

Kreację wszystkich materiałów reklamowych przygotowała agencja Mather Communications we współpracy ze studiem Arizona Films. Media zakupił dom mediowy Zenithmedia.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony