Rusza nowa kampania reklamowa Polbanku
Dzisiaj, 29 maja, rozpoczyna się nowa kampania reklamowa, która jest kolejnym etapem realizowanej od kwietnia br. strategii budowania wizerunku banku.
Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę, outdoor oraz internet. Spoty reklamowe będą emitowane w TVP 1 oraz TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TV4 i TVN 7. Po raz kolejny zostaną wykorzystane w niej czarno-białe filmy reklamowe, w których zgodnie z realizowaną od początku strategią wystąpią konkretni, znani z imienia i nazwiska, pracownicy Polbanku. Nowością, jaka pojawi się w telewizyjnych spotach będą przedmioty – symbole, za pomocą których pracownicy banku przedstawiają zalety Kredytu Bezpiecznego oraz Konta Samooszczędzającego. W przypadku Konta jest to czerwona świnka, będąca portfelem i skarbonką w jednym, natomiast niebieska sprężynka, symbolizująca elastyczność jest symbolem Kredytu Bezpiecznego.
W nowej kampanii oprócz telewizji zostanie również wykorzystana reklama zewnętrzna. Na billboardach w największych miastach Polski, pojawią się przedmioty symbolizujące Konto Samooszczędzające i Kredyt Bezpieczny. Co więcej, od momentu rozpoczęcia kampanii, świnka i sprężynka wejdą na stałe do wyposażenia oddziałów Polbanku.
Nowa kreacja Polbanku w ramach kampanii reklamowej, podobnie jak w jej pierwszej części, została przygotowana przez agencję BNA pod kierownictwem Wojciecha Mierowskiego. Spoty reklamowe powstały pod okiem wybitnego reżysera Doroty Kędzierawskiej, autora prostych i przejmujących filmów takich jak: „Wrony”, „Nic” czy „Jestem” oraz uznanego operatora Arthura Reinharta. Planowanie oraz zakup mediów przeprowadził zespół domu mediowego Macroscope OMD pod kierownictwem Beaty Kowalewskiej.
Polbank otworzył od połowy lutego już 27 placówek w całej Polsce. Obsługuje również klientów za pośrednictwem centrum telefonicznego Polbank24.