Bank Pocztowy uruchomił bankowość elektroniczną – Pocztowy24

Z dniem 1 czerwca 2007 Bank Pocztowy udostępnia swoim klientom internetowy kanał dostępu – Pocztowy24. Usługa przeznaczona jest dla klientów Banku Pocztowego posiadających konto: Standard, Nestor, Firmowe.

Bank Pocztowy stworzył bankowość elektroniczną we współpracy z Inteligo – Inteligo Financial Services S.A. wchodzącą w skład grupy kapitałowej PKO BP. Dzięki temu klienci banku mogą bezpiecznie, z każdego miejsca i o dowolnej porze korzystać ze swojego konta oraz z dostępnych za jego pośrednictwem usług finansowych ( np. doładowania telefonów pre-paid).

Trzy możliwości uruchomienia usługi Pocztowy24/PocztowySMS:

  • podpisanie umowy w oddziale Banku Pocztowego z natychmiastowym udostępnieniem usługi,
  • uruchomienie usługi za pośrednictwem Call Center oraz stron WWW (www.pocztowy.pl),
  • uruchomienie i dostęp do usługi Pocztowy24 – bezpłatne.

Elektroniczny dostęp Pocztowy24 daje możliwość realizacji następujących operacji:

  • sprawdzenie stanu konta,
  • wyświetlenie historii rachunku,
  • dokonywanie przelewów.

Opłata za dokonanie przelewu drogą elektroniczną wynosi każdorazowo 50 groszy.

W ramach umowy Pocztowy24/PocztowySMS klient banku może skorzystać z usługi doładowywania telefonów komórkowych pre-paid przez wysłanie SMS.

Kolejną oferowaną usługą jest możliwość otrzymywania SMS-em informacji o saldzie rachunku. Usługa na zasadzie: zapytanie – odpowiedź.