Niewielkie zainteresowanie bankowością mobilną

Z raportu “Mobile Banking: Assessing Servicing Opportunities via Cell Phones” opublikowanego przez firmę JupiterResearch wynika, że zainteresowanie klientów usługami bankowości mobilnej jest niewielkie.

Jedynie 8% Amerykanów korzystających z bankowości internetowej, którzy posiadają telefon komórkowy, jest zainteresowanych korzystaniem z przeglądarki zainstalowanej w telefonie komórkowym w celu sprawdzenia salda na rachunku. Wydaje się więc, że bankowość mobilna promowana jest raczej przez same instytucje finansowe, dla których jest to kolejny kanał umożliwiający budowanie relacji z klientami, a nie wynika z rzeczywistego popytu na tego rodzaju usługi.

PRNews.pl

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony