Złoty Parasol dla CU Życie

 

Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA otrzymało wczoraj Złoty Parasol dla firmy ubezpieczeniowej dziesięciolecia od miesięcznika „Home & Market”. Jednocześnie Zbigniew Andrzejewski, prezes grupy Commercial Union Polska i CU Życie, znalazł się w grupie 20 szefów firm wyróżnionych tytułem „Menedżer Roku 2004” przez kolegium redakcyjne miesięcznika.

 

Redakcja „Home & Market” nagrodziła CU Życie za „wytrwałość, jakość usług, rozpoznawalność i wieloletnią ugruntowaną pozycję na polskim rynku ubezpieczeń na życie”.

 

Dziesięć lat temu, w 1994 r. CU Życie zebrało 37 mln zł składki i wypracowało 2,3 mln zł zysku netto. W roku 2004 towarzystwo zebrało blisko 1,8 mld zł składki, zysk netto wyniósł 377 mln. W minionym roku towarzystwo wypłaciło klientom ok. 27 tys. świadczeń ubezpieczeniowych, łącznie z umów podstawowych i opcji dodatkowych Najwyższe wypłacone świadczenie z tytułu śmierci z jednej polisy przekroczyło 436 tys. Według zestawienia opublikowanego w „Rzeczpospolitej” z 27.01.2005 r., oferowany przez CU Fundusz Dynamiczny i Fundusz Akcji zajęły dwa pierwsze miejsca wśród funduszy akcyjnych w zeszłym roku. Najlepszy wynik w swojej grupie w 2004 r. osiągnął Fundusz Zrównoważony CU.

 

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony