Awaria w Banku Millennium
We wtorek ok. godz. 11 przestał działać system bankowości internetowej Banku Millennium, nie można posługiwać się niektórymi kartami banku, nie można też zrealizować zleceń w oddziałach.
Według komunikatu na stronach internetowych banku, system miał zacząć działać o godz. 13, jednak o godz. 13.30 nadal nie był on dostępny, a nowy komunikat na stronie internetowej informował, że „w związku z problemami telekomunikacyjnymi system Millenet będzie niedostępny dla użytkowników we wtorek, 7 sierpnia do godz. 14.00.”
Agnieszka Zygo z biura prasowego Banku Millennium powiedziała PAP, że pojawił się problem na łączach telekomunikacyjnych i obecnie trwa jego usuwanie. Potwierdziła, że poza brakiem dostępu do bankowości internetowej klienci mogą mieć problemy z posługiwaniem się częścią kart, zaś oddziały banku pracują w systemie off-line i nie realizują zleceń, w tym wypłat. Według stanu na 31 lipca, na platformie internetowej banku zarejestrowanych było 556 tys. indywidualnych klientów.
Pod koniec lipca br. Bank Millennium informował w komunikacie prasowym, że jego system bankowości internetowej dla klientów indywidualnych został po raz trzeci uznany za najlepszy w Polsce w światowym konkursie na najlepsze banki internetowe – „World’s Best Internet Banks”, organizowanym przez międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance.
PAP, Onet.pl