ING najbardziej rozpoznawalnym sponsorem Formuły 1 w Polsce

Z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Nationale-Nederlanden przez 4P Research Mix wynika, że najbardziej znanym sponsorem Formuły 1 w Polsce jest ING.

ING jest najczęściej wymieniane w grupie sponsorów Formuły 1 w Polsce. Za holenderską marką uplasowały się m.in. Allianz i MasterCard. Globalna polityka sponsoringowa Grupy ING, mająca na celu zwiększenie świadomości marki ING, realizowana jest od marca 2007 roku.

Działania sponsoringowe wspomagane są kampanią marketingowo-reklamową w telewizji, Internecie i prasie. Wyniki badań przeprowadzonych przez 4P Research Mix potwierdzają skuteczność globalnego programu sponsoringowego ING.

Badanie wykonano na reprezentatywnej grupie 700 kobiet i mężczyzn w wieku 18-60 lat, mieszkających w miastach powyżej 50 000 mieszkańców, z wykształceniem co najmniej zawodowym.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony