Liberty Direct produktowo

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual rozpoczęła II etap kampanii wprowadzającej markę Liberty Direct na rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce.

W ramach kampanii produktowej, od dzisiaj w telewizji prezentowane są reklamy polis Liberty Direct, dostępnych w cenie do 30% niższej niż u ubezpieczycieli tradycyjnych. Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami: Gruppa 66 Ogilvy i Media Planning Group.

W ramach kampanii przygotowane zostały 3 spoty reklamowe przedstawiające klientów Liberty Direct, którzy dzięki skorzystaniu z oferty firmy zaoszczędzili określoną sumę pieniędzy i dzięki temu sprawili sobie lub swoim bliskim przyjemność.

Spoty reklamowe będą emitowane przez główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. TVP, TVN Polsat. W II etapie kampanii Liberty Direct będzie w dalszym ciągu obecna na wielkoformatowych tablicach i siatkach reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski.

Liberty Direct oferuje ubezpieczenia komunikacyjne w systemie bezpośrednim przez telefon i internet. Firma oferuje pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC Standard i Premium, Mini i Premium Assistance, jak również ubezpieczenie NNW.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony