Bank BPH: więcej kart, więcej placówek
Bank BPH przyjął nową strategię na najbliższe trzy lata. W obszarze bankowości detalicznej, strategia zakłada otwarcie 77 nowych placówek w regionach o największym potencjale gospodarczym, co z pewnością przełoży się na wzrost liczby klientów.
Większa ma być liczba wydanych kart kredytowych – udział banku w tym obszarze systematycznie rośnie, między innymi dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej i szerokiemu wachlarzowi proponowanych kart.
W latach 2004 – 2006 nastąpi dynamiczny przyrost transakcji prowadzonych za pośrednictwem kart, ale także bankomatów, call center oraz internetu. Bank położy także nacisk na rozwój oferty skierowanej do klientów zamożnych i średnio zamożnych.
4 czerwca Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy banku zadecydowało o zmianie nazwy prawnej Banku Przemysłowo-Handlowego PBK SA na Bank BPH Spółka Akcyjna.