Bank Millennium dba o zdrowie klientów

Bank Millennium wprowadził dla klientów indywidualnych nową usługę – „MilleZdrowie”, To połączenie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz telefonicznej informacji medycznej.

 

Nowa usługa powstała i realizowana jest we współpracy z Generali Towarzystwem Ubezpieczeń, które zapewnia klientom Millennium ochronę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz gwarantuje nieograniczony dostęp do infolinii medycznej, obsługiwanej przez wykwalifikowany personel medyczny z Communication One Consulting.

 

Zakres ochrony obejmuje ubezpieczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku w środku lokomocji oraz ubezpieczenie na wypadek trwałego inwalidztwa doznanego w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Infolinia jest czynna 24 godziny na dobę i ma charakter informacyjny.

Opłata za możliwość korzystania z usług infolinii MilleZdrowie w ramach ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wynosi 1,99 zł miesięcznie. Osoby korzystające z oferty MilleZdrowie mogą dodatkowo zakupić w Generali ubezpieczenie Auto Casco oraz ubezpieczenie OC komunikacyjne o 5 proc. taniej.