Bank Pekao SA rozpoczął przetarg agencyjny

Bank Pekao SA rozpoczął przetarg na obsługę reklamową banku w 2008 roku. Do pierwszej części przetargu zaproszono 13 agencji reklamowych. Kontrakt z obecną agencją Leo Burnett wygasa 31 grudnia br.

– Zaproszone agencje poprosiliśmy o zaprezentowanie Bankowi swojego dorobku – mówi Joanna Bartuszek, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao SA. – Jak zwykle wybierzemy tę agencję, która najlepiej będzie odpowiadała naszym potrzebom. Zdajemy sobie też sprawę z tego, ze dla drugiej strony, czyli dla agencji, praca z takim partnerem jak Bank to duże wyzwanie ale jednocześnie szansa na pokazanie pełni swoich możliwości.

Lista agencji zaproszonych do przetargu jest zamknięta. Wśród kandydatów znalazła się także agencja Leo Burnett, z którą bank współpracował do tej pory.

W II etapie przetargu agencjom kreatywnym postawione zostanie zadanie przygotowania kampanii na podstawie briefu. Zakończenie wyboru agencji planowane jest do końca tego roku. Nowa agencja reklamowa weźmie aktywny udział w tworzeniu i realizacji nowej strategii marketingowej Banku Pekao SA od 1 stycznia 2008 r.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony