Bank Pocztowy uruchomił bankowość elektroniczną – Pocztowy24
Z dniem 1 czerwca 2007 Bank Pocztowy udostępnia swoim klientom internetowy kanał dostępu – Pocztowy24. Usługa przeznaczona jest dla klientów Banku Pocztowego posiadających konto: Standard, Nestor, Firmowe.
Bank Pocztowy stworzył bankowość elektroniczną we współpracy z Inteligo – Inteligo Financial Services S.A. wchodzącą w skład grupy kapitałowej PKO BP. Dzięki temu klienci banku mogą bezpiecznie, z każdego miejsca i o dowolnej porze korzystać ze swojego konta oraz z dostępnych za jego pośrednictwem usług finansowych ( np. doładowania telefonów pre-paid).
Trzy możliwości uruchomienia usługi Pocztowy24/PocztowySMS:
- podpisanie umowy w oddziale Banku Pocztowego z natychmiastowym udostępnieniem usługi,
- uruchomienie usługi za pośrednictwem Call Center oraz stron WWW (www.pocztowy.pl),
- uruchomienie i dostęp do usługi Pocztowy24 – bezpłatne.
Elektroniczny dostęp Pocztowy24 daje możliwość realizacji następujących operacji:
- sprawdzenie stanu konta,
- wyświetlenie historii rachunku,
- dokonywanie przelewów.
Opłata za dokonanie przelewu drogą elektroniczną wynosi każdorazowo 50 groszy.
W ramach umowy Pocztowy24/PocztowySMS klient banku może skorzystać z usługi doładowywania telefonów komórkowych pre-paid przez wysłanie SMS.
Kolejną oferowaną usługą jest możliwość otrzymywania SMS-em informacji o saldzie rachunku. Usługa na zasadzie: zapytanie – odpowiedź.