BPH PBK przeniósł rachunki do nowego systemu
Bank Przemysłowo-Handlowy PBK zakończył przenoszenie obsługi rachunków Klientów korzystających z dotychczasowego konta internetowego do nowego Systemu Internetowego Sezam.
System Internetowy Sez@m BPH PBK to system nowej generacji, w którym można:
- otrzymać pełną informację finansową o wszystkich rachunkach posiadanych w banku, biurze maklerskim, a wkrótce także w Grupie HVB – pod jednym identyfikatorem i hasłem
- samodzielnie dostosowywać wygląd strony, zakres i kolejność prezentowania informacji
- wykonywać transakcje bezpiecznie, wygodnie i w uproszczony sposób, oszczędzając czas i pieniądze – nie płacąc za przelewy,
- swobodnie zarządzać środkami dzięki dostępowi do rachunków również poprzez inne kanały elektroniczne: telefon, WAP i SMS
- otrzymać bezpłatnie nowoczesną skrzynkę poczty elektronicznej o pojemności 40 MB, z możliwością jednorazowego przesyłania dużych plików – aż do 8 MB, w pełni chronioną przez zaawansowany system antywirusowy i antyspamowy.
– Po uruchomieniu nowego systemu dla wszystkich klientów banku zaobserwowaliśmy, że niektórzy klienci mieli kłopoty z logowaniem się i korzystaniem z systemu. Były to pojedyncze przypadki, a wszystkich klientów, którzy spotkali się z tymi kłopotami, bardzo przepraszamy i mamy nadzieję, że zalety i możliwości nowego systemu zrekompensują im te przejściowe trudności – powiedział Jacek Balcer, rzecznik prasowy banku. – Kłopoty wynikały przede wszystkim z olbrzymiej liczby użytkowników logujących się w poniedziałek do nowego systemu, jak również z ogromnego zainteresowania i rejestrowania się nowych klientów internetowych. Natychmiastowa reakcja ze strony banku, polegająca na optymalizacji procesów, wyeliminowała te problemy.