BRE Bank rozbudowuje sieć doradców do obsługi sektora MSP

Z początkiem września BRE Bank rozbudowuje w oddziałach sieć doradców do obsługi klientów z sektora MSP. Rozwój służb sprzedaży to kolejny etap realizacji nowej strategii działania BRE Banku na rynku bankowości korporacyjnej, która zakłada, że jednym z kluczowych obszarów jest segment małych i średnich przedsiębiorstw.

Nowa koncepcja obsługi przedsiębiorców z sektora MSP w oddziałach BRE Banku spowoduje, że nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale każdy z klientów sektora MSP będzie mógł liczyć na indywidualne konsultacje z doradcą klienta oraz pomoc w skonstruowaniu optymalnego zestawu produktów. Analitycy sprzedażowi rynku MSP na podstawie sygnałów od klientów, będą rozwijać ofertę, tak aby była jak najlepiej dopasowana do zmieniających się potrzeb sektora.

Strategia banku na najbliższe lata przewiduje, że bankowość korporacyjna pozostanie najważniejszym pionem biznesowym i głównym źródłem dochodów banku. BRE Bank chce m.in. pozyskać nastawione na rozwój, innowacyjne firmy z sektora MSP, które potrzebują dobrych produktów i szybkiego do nich dostępu. Celem banku na najbliższe 3 lata jest 50-prcentowy wzrost liczby obsługiwanych przedsiębiorstw o rocznych przychodach do 30 mln zł.