Dwa Lamparty dla Banku BPH

Bank BPH otrzymał podwójną nagrodę za najlepiej wykreowaną markę bankową w 2005 roku. Zdobył Lamparta zarówno w kategorii „najbardziej podziwiana przez bankowców kreacja marki bankowości detalicznej” jak i „najbardziej podziwiana przez bankowców kreacja marki w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw”.

Bank został doceniony w obu kategoriach przede wszystkim za dobrą reklamę, skuteczną promocję marki oraz bogatą ofertę.

– Efektem spójnej i wyróżniającej komunikacji marketingowej był ponad 20-proc. wzrost świadomości spontanicznej marki Banku BPH. To najlepszy wynik w sektorze bankowym w ubiegłym roku – powiedziała Barbara Szołomicka, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku BPH. – Nie udałoby się to jednak bez doskonałej oferty produktowej – dodała.

W 2005 roku Bank skoncentrował swoje działania reklamowe na wsparciu realizacji strategii biznesowej, która zakładała m.in. pozyskanie 250 tys. średniozamożnych i zamożnych klientów (kampanie kont osobistych z udziałem Janusza Weissa i Bogusława Wołoszańskiego) oraz na promocji kluczowych produktów detalicznych.

Za przygotowanie kampanii Banku BPH w ubiegłym roku odpowiadała Agencja Just, która pracuje dla banku od 2003 roku.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki i odniosły sukces. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców (w tym roku w ocenie brało udział ponad 200 osób).

Nagrodę Lampart przyznano po raz drugi. W ubiegłym roku Bank BPH został również nagrodzony w kategorii kreacji marki w segmencie MSP.