Eurokonto Pekao SA produktem roku 2007 magazynu Readers Digest

Konto bankowe oferowane przez Bank Pekao SA zostało zwycięzcą konkursu „Produkt Roku 2007″ organizowanego przez miesięcznik Readers Digest w kategorii finanse.

Magazyn Readers Digest już od trzech lat prowadzi w Polsce badania podczas których czytelnicy wybierają produkty, najchętniej i najczęściej kupowane w ubiegłym roku. Zwycięzcy typowani są w 6 kategoriach branżowych: finanse, ty i dom, kulinaria, medycyna, uroda i higiena, auto.

Eurokonto Pekao SA zostało uznane za najlepsze konto bankowe (26,9% wskazań ), już po raz drugi z rzędu. Tuż za nim znalazły się rachunki oferowane przez PKO BP (19,2%) i ING (11,5%).

Pakiet Eurokonto to konto osobiste wyposażone w zestaw usług bankowych i poza bankowych za jedną miesięczną opłatę. Pakiet jest dostępny w ośmiu wariantach, ściśle dostosowanych do potrzeb korzystających z niego osób, wśród nich: Eurokonto Junior – dla dzieci, które ukończyły 13 lat, Eurokonto OK – dla młodzieży w wieku 15 – 18 lat, Eurokonto Akademickie czy Eurokonto Prestiż dla klientów Private Banking.

Poza tradycyjnymi wizytami w oddziałach bankowych (sieć 782 placówek bankowych w całej Polsce), klienci korzystający z pakietu Eurokonto mogą swobodnie dysponować swoimi środkami przez telefon i Internet w ramach usługi Pekao24.

Obecnie z rachunku Eurokonto korzysta 2.140 000 klientów, większość z nich ma dostęp do swojego rachunku przez Internet.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony