Kampania Banku BGŻ „Bez gwiazdek i ukrytych kosztów” otrzymała brązowe EFFIE

Kampania reklamowa kredytu hipotecznego Banku BGŻ „Bez gwiazdek i ukrytych kosztów” otrzymała prestiżową nagrodę branży reklamowej – brązowe EFFIE.

– To dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, iż dostrzeżono nasz nowatorski wówczas na rynku sposób zachęcania do korzystania z usług bankowych. Wykorzystaliśmy przekaz podkreślający przejrzyste zasady udzielania kredytów – bez gwiazdek i ukrytych kosztów – powiedziała Maria Kudelska dyrektor zarządzający ds. komunikacji w Banku BGŻ. Dodała, że o skuteczności reklamy świadczy znaczący, przekraczający oczekiwania i plany, wzrost sprzedaży kredytów.

Kampanię, we współpracy z Bankiem BGŻ, przygotowywała agencja reklamowa McCann Erickson.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów reklamowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny festiwal, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. – Nasz udział w rynku kredytów mieszkaniowych z roku na rok znacząco rośnie. Obecnie wynosi 2,5 proc. – powiedziała Dorota Czańka dyrektor sprzedaży detalicznej w Banku BGŻ.

W tym roku w Polsce statuetki zostały rozdane po raz ósmy. Do konkursu zgłoszono 141 kampanii, z czego 81 nominowano do nagród. W kategorii usługi finansowe zostało zgłoszonych 19 kampanii, z czego 7 nominowano do nagród.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony