Kampania promocyjna bankowości elektronicznej w ING Banku Śląskim
16 marca 2005 r. ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię bankowości elektronicznej pod hasłem „Taki duży, taki internetowy”. Jej celem jest zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej banku (systemu ING BankOnLine, serwisu HaloŚląski i SMS) oraz wzrost dynamiki sprzedaży kont osobistych. W kampanii wziął udział Marek Kondrat.
Kampania jest ściśle związana ze zmianami w ofercie kont osobistych. 1 marca 2005 roku ING Bank Śląski wprowadził promocję cenową na wybrane usługi w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine oraz w serwisie telefonicznym HaloŚląski (w tym SMS).
1. Promocja cenowa: ING BankOnLine i HaloŚląski
Od 1 marca b.r. do 31 grudnia b.r. ING Bank Śląski nie pobiera opłat za przelewy realizowane z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych poprzez system ING BankOnLine oraz serwis HaloŚląski (w tym za pomocą SMS).
2. Nowa funkcjonalność serwisu SMS: Pakiet SMS
W ramach funkcjonalności serwisu SMS, ING Bank Śląski wdrożył nową ofertę o nazwie Pakiet SMS. Obejmuje on dowolną ilość wiadomości wysłanych przez Bank w formie SMS:
w odpowiedzi na wybrane dyspozycje serwisu SMS:
– zapytanie o saldo rachunku,
– zapytanie o wykaz transakcji na rachunku w bieżącym dniu,
– zapytanie o wykaz ostatnich transakcji,
– zapytanie o wykaz transakcji na rachunku w wybranym dniu,
automatycznie wysyłane powiadomienia o:
– transakcjach na rachunku,
– transakcjach dokonanych kartami debetowymi,
– niezrealizowaniu stałego zlecenia
Kampania potrwa od 16 marca do 24 kwietnia 2005 roku. Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostaje nowy serwis internetowy ING Banku Śląskiego.