Kampania promocyjna karty kredytowej PKO Visa Turyn
Z okazji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Turynie PKO Bank Polski – sponsor Polskiej Kadry Olimpijskiej, rozpoczął kampanię promocyjną karty kredytowej PKO Visa Turyn. Kampania przebiega pod hasłem „Szczyt marzeń góry nagród”. Promocja będzie trwała od 17 stycznia do 26 lutego 2006 r.
Bank proponuje klientom limitowaną edycję kart kredytowych PKO Visa Turyn bez opłat. W ofercie PKO BP znajdują się trzy wersje kart kredytowych błękitne (elektroniczne), srebrne i złote (wypukłe). Klienci mogą korzystać z darmowego kredytu do 55 dni. Aby otrzymać kartę wystarczy mieć dochód minimum 600 zł. netto. Oprocentowanie kredytu w karcie wynosi – dla posiadaczy rachunków w PKO BP 19,9%, natomiast dla pozostałych osób 22,9%. Minimalna wymagana przez bank spłata kredytu w karcie wynosi 4% nie mniej niż 50 zł. Nie trzeba mieć konta w PKO BP, żeby otrzymać kartę kredytową PKO Visa Turyn.
Od 17 stycznia do 26 lutego br. rusza loteria promocyjna olimpijskiej karty. Do rozlosowania przygotowano 555 nagród. Na nowych posiadaczy kart kredytowych PKO Visa Turyn czeka 5 dwuosobowych wycieczek do kurortu Soelden w austriackich Alpach. W programie m.in. atrakcje narciarskie, termalny park wodny i lodowisko na jeziorze. Pamiątką olimpijskiego roku może być również plecak z kolekcji olimpijskiej Alpinusa (otrzyma je 50 osób) lub – także z tej kolekcji – saszetka na dokumenty (jest ich 500).
Wystarczy w okresie promocji złożyć w dowolnym oddziale PKO BP wniosek o kartę kredytową PKO Visa TURYN, a następnie wysłać SMS-em zgłoszenie pod nr 71 999 (koszt SMS-a 1,22 zł z VAT). W treści SMS-a należy wpisać zgłoszenie według schematu: Imię#Nazwisko#numer wniosku o wydanie karty (o numer wniosku należy poprosić pracownika). Losowanie nagród odbędzie sie 2 marca br.
Działania reklamowe oparto na komunikacji poprzez:
- 30-sekundowy spot radiowy pt. „Sklep sportowy” emitowany w okresie od 23 stycznia do 5 lutego br. w Radiu Zet i w Programie Trzecim Polskiego Radia,
- reklama internetowa w portalach Onet, Wirtualna Polska i Interia oraz komunikatorze Gadu-Gadu,
- ulotki, plakaty i naklejki wieloformatowe w oddziałach i agencjach banku,
- informacja na stronie internetowej banku oraz infolinii.