LLoyds TSB rozszerza ofertę dla Polaków
Lloyds TSB, jeden z największych banków w Wielkiej Brytanii, wprowadził nową usługę – szybką ścieżkę otwarcia konta. Tylko jeden telefon na bezpłatną infolinię wystarczy, aby potencjalny klient mógł założyć rachunek w banku jeszcze przed wyjazdem z Polski.
Lloyds TSB uruchomił specjalne centrum telefoniczne obsługiwane przez polskojęzycznych konsultantów. Wystarczy zadzwonić na infolinię 00 800 55 69 55 69 żeby uzyskać numer konta bankowego i umówić się na spotkanie w wybranym oddziale banku w Wielkiej Brytanii, w celu dopełnienia formalności.
Marta Sudomirska, pracująca w nowym centrum telefonicznym banku Lloyds TSB mówi:
“Załatwienie spraw finansowych w związku z wyjazdem jest dla wyjeżdżających dość stresujące. Możliwość otwarcia konta jeszcze przed wyjazdem z Polski i obsługa w języku polskim zdecydowanie zmniejszy stres i obawy dotyczące poradzenia sobie z procedurami bankowymi.
Polskojęzyczny zespół banku Lloyds TSB jest w zasięgu zaledwie jednego telefonu i służy pomocą w przypadku wszelkich pytań”
Chcąc poinformować klientów o swoim centrum telefonicznym Lloyds TSB rozpoczął również kampanię reklamową w Polsce.
Lloyds TSB wprowadził już konto Silver Account, idealnie dostosowane do potrzeb osób przyjeżdżających do Wielkiej Brytanii, w tym dla stale rosnącej liczby Polaków. Opłata za Silver Account, przez pierwszy kwartał wynosi 2,00 GBP miesięcznie (standardowa opłata w dalszych miesiącach wynosi 7,95 GBP). Podstawową zaletą konta jest karta „Money Transfer Card” ułatwiająca transfer pieniędzy do kraju w uproszczony i bezpieczny sposób. Karta może być przesłana do wybranego członka rodziny lub innej osoby. Naładowaną kartą można wypłacać pieniądze z bankomatu lub płacić wszędzie tam, gdzie karty VISA są akceptowane. Karta może być doładowywana przez właściciela konta do trzech razy dziennie.
W ciągu ostatniego roku Lloyds TSB zaoferował szereg rozwiązań w odpowiedzi na rosnące oczekiwania Polaków w Wielkiej Brytanii. Na początku 2007 roku został otwarty pierwszy międzynarodowy oddział banku, specjalizujący się w obsłudze obcokrajowców. Ponadto Lloyds TSB zatrudnił ponad 180-ciu polskojęzycznych pracowników w swoich oddziałach na terenie UK i jest jedynym bankiem, w którym można otworzyć rachunek bankowy na podstawie tylko jednego dokumentu identyfikacyjnego ze zdjęciem.
Wymagania dotyczące dokumentów identyfikacyjnych zostały uproszczone do minimum. W większości przypadków od potencjalnych klientów wymaga się tylko jednego dokumentu identyfikacyjnego – np. paszportu lub dowodu. Jest to istotne ułatwienie dla osób które przyjechały do Wielkiej Brytanii, i nie posiadają jeszcze tzw. utility bills (rachunków za gaz, prąd, itp.). Dodatkowo w 250 najpopularniejszych wśród Polaków oddziałach banku dostępne są polskojęzyczne broszury.
Lloyds TSB jest również jednym z pierwszych banków w UK oferujących udogodnienia kredytowe dla przyjezdnych z zagranicy. Obcokrajowcy mogą ubiegać się o obie karty: kredytową i debetową. Jeżeli klient spełnia określone wymagania, może otrzymać kartę w ciągu trzech miesięcy od otwarcia rachunku.