Lukas Bank: Kłopoty z Internetem

 

 

Od poniedziałku Lukas Bank uruchomił nowy system informatyczny. Na razie efekt jest taki, że wielu klientom nie udaje się przeprowadzać transakcji w Internecie, a w niektórych placówkach ustawiły się kolejki.

 

– W poniedziałek nie mogłem nawet wejść na stronę bankowości internetowej Lukas Banku. We wtorek się to wprawdzie udawało, ale nie mogłem dokonać żadnej operacji – alarmuje nasz czytelnik.

 

Zdaniem Anny Woźniak z Lukas Banku utrudnienia wynikają z faktu, że od momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch klientów. – Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko jest w porządku z ich pieniędzmi po weekendowej konwersji. To powoduje ogromne obciążenie całego banku – twierdzi Anna Woźniak. Dodatkowo, pracownicy nie posługują się nowym systemem jeszcze tak sprawnie jak starym. – Maksymalna liczba pracowników obsługuje call center oraz placówki – podkreśla Anna Woźniak. Tylko wczoraj z infolinią skontaktowało się 10-krotnie więcej osób niż zwykle.

 

Trudno określić, kiedy z usług banku będzie można korzystać bez żadnych utrudnień. Na pewno do końca tego tygodnia za pośrednictwem e-Lukas Banku nie można dokonywać transakcji między 23 wieczorem a 6 rano, bo w tym czasie wprowadzane są jeszcze zmiany w systemie.

 

a. my., Rzeczpospolita