MasterCard wprowadza nową markę korporacyjną – MasterCard Worldwide
MasterCard Inc. ogłosił dziś, że macierzysta firma MasterCard International wprowadza nową nazwę korporacyjną – MasterCard Worldwide. Spółka zaprezentowała nowe logo i nowe hasło korporacyjne (tagline) – The Heart of Commerce™, które oddają jej zintegrowaną, światową strukturę i strategiczną wizję rozwoju handlu na całym świecie.
Nachodzące na siebie dwa koła, które dla milionów użytkowników kart na całym świecie są symbolem MasterCard, pozostaną bez zmian na wszystkich kartach płatniczych ze znakiem akceptacji MasterCard oraz we wszystkich punktach handlowo-usługowych, akceptujących karty tego systemu. Firma będzie kontynuowała także wielokrotnie nagradzaną kampanię reklamową „Bezcenne”, obecnie prezentowaną w 106 państwach i w 49 językach.
Nowe pozycjonowanie firmy ma ułatwić relacje business-to-business. Ma ono także doprowadzić do jeszcze lepszej współpracy MasterCard Worldwide z bankami, punktami handlowo-usługowymi i udziałowcami niezależnie od kanałów komunikacji.
Trzy koła w nowym logo korporacji powstały w oparciu o dotychczasowe dobrze znane, nachodzące na siebie czerwone i żółte koła logo konsumenckiej marki MasterCard. Odzwierciedlają one jedyny w swoim rodzaju, trzytorowy model biznesowy firmy, jako franszyzodawcy, systemu umożliwiającego przetwarzanie transakcji i doradcy:
- Jako franszyzodawca, MasterCard Worldwide oferuje silną rodzinę marek, otwierając drzwi dla handlu w ponad 24 milionach punktów handlowo-usługowych na całym świecie.
- Jako system przetwarzający transakcje, MasterCard umożliwia skuteczne prowadzenie handlu na całym świecie poprzez sprawną sieć akceptacji, która gwarantuje szybkość, integrację oraz bezpieczeństwo. Technologia MasterCard pozwala bankom na wyróżnianie się poprzez elastyczną, umożliwiającą indywidualizację platformę przetwarzania transakcji.
- Jako doradca, MasterCard Worldwide dostarcza specjalistyczną wiedzę oraz rozwiązania, które stymulują rozwój handlu. Poprzez wyspecjalizowane, dedykowane do konkretnych projektów zespoły ekspertów i MasterCard Advisors – jedyny ogólnoświatowy system doradczy zajmujący się wyłącznie sektorem kart płatniczych, MasterCard oferuje strategiczne oraz wdrożeniowe rozwiązania, wspierające proces płatności od jego początku do końca.
W ramach marek konsumenckich, poza marką MasterCard, widoczną na kartach kredytowych, debetowych i przedpłaconych tego systemu, istnieją także submarki, takie jak Maestro® – ogólnoświatowa marka kart debetowych autoryzowanych kodem PIN, Cirrus® – marka kart bankomatowych oraz usługi doradcze MasterCard Advisors. Marki konsumenckie nie ulegną zmianie. MasterCard Worldwide nadal będzie je wspierał jako istotne elementy silnej rodziny marek.