mBank będzie miał placówki multimedialne
Z początkiem września mBank uruchamia nowe placówki multimedialne. Głównym zadaniem Centrów Finansowych – bo tak oficjalnie nazywać będą się nowe oddziały mBanku, jest pomoc w sprzedaży produktów kredytowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych banku.
W ostatnich dwóch latach jego oferta w tym zakresie znacznie poszerzyła się, ale jak się okazuje w praktyce – kanał internetowy nie sprawdza się dobrze przy ich dystrybucji. Większość skomplikowanych, a przy tym najbardziej zyskownych produktów kredytowych sprzedawana jest poprzez sieć agentów i pośredników. Centra finansowe mają zatem pomóc w zwiększeniu akcji kredytowej.
Pierwsze dwa Centra powstały w Warszawie (ul. Sentorska, tuż przy siedzibie BRE Banku) i w Łodzi (al. Mickiewicza – naprzeciwko centrali mBanku). Docelowo bank zamierza również zmodernizować 9 istniejących od 2002 Centrów Kredytowych.
W nowych placówkach elektronicznych klient mBanku będzie mógł bezpłatnie obsługiwać konto za pośrednictwem Internetu i mLinii, a także wpłacić we wpłatomacie gotówkę. Podstawowym zadaniem będzie jednak doradztwo i sprzedaż produktów hipotecznych i inwestycyjnych.
Internet pozostanie podstawowym kanałem obsługi i komunikowania się z klientami. W przyszłości tego typu placówki mogą pomóc w budowaniu bankowości prywatnej i obsłudze VIPów. Centra Finansowa będą otwarte prawdopodobnie od godziny 10 do 20. Niewątpliwą inspiracją dla tego typu punktów multimedialnych stał się sukces amerykańskiego Chase Manhattan Bank.
mBank zamierza również dalej rozwijać sieć mKiosków. Docelowo ma istnieć około 100 takich punktów. Obecnie działa już blisko 20 z nich.
Źródło: prnews.pl