mBank jak na spowiedzi

Wiara w reklamę to naiwność. mBank namawia klientów, aby nie wierzyli sloganom i sami sprawdzili najkorzystniejszą ofertę.

Od 1 października mBank rusza z intensywną kampanią reklamową. W ciągu 2 miesięcy komunikacja skupi się przede wszystkim na promocji bezpłatnego eKONTA, oferty dla mikrofirm i produktów inwestycyjnych.

– Po raz kolejny stawiamy na niestandardową i zaskakującą komunikację. Klienci podchodzą z dużym dystansem do reklam, dlatego naiwnością również z naszej strony byłaby wiara w to, że uwierzą nam na słowo. Dlatego otwarcie mówimy: nie musisz wierzyć reklamie, ani postaciom, które namawiają Cię do skorzystania z naszej oferty. Bo kto by uwierzył facetowi przebranemu za księdza? – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Naczelnik Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku. – W pierwszej kolejności zakomunikujemy bezpłatne eKONTO. Naszym celem jest skłonienie Klientów do zastanowienia się nad tym, ile pieniędzy tracą na opłaty za prowadzenie konta. mBank od zawsze oferuje bezpłatne eKONTO osobiste z darmową kartą do rachunku, a od 1 października nasi Klienci będą mogli korzystać z bankomatów za granicą bez prowizji. W spocie reklamowym konsekwentnie namawiamy Klientów, aby sprawdzili informacje sami na http://www.mbank.pl/ – dodaje Ewelina Sadowska-Pilc.

Reklamę wyreżyserował Ryszard Brylski, operatorem był Krzysztof Ptak. W roli Księdza wystąpił Grzegorz Sierzputowski. Kreację przygotowała agencja Czteryczwarte. Obecność mBanku w TV, prasie i kinie zaplanował dom mediowy Vizeum.

Kampania będzie widoczna w:

  • telewizji – TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TV4, TVN24 oraz kanałach
  • tematycznych
  • Internecie
  • prasie
  • sieci kin Cinema City

Tym razem mBank, poza komunikacją w środkach masowego przekazu, dotrze do klientów również poprzez działania ambientowe.

W dalszej części kampanii mBank pokaże także ofertę dla mikrofirm oraz produkty inwestycyjne.

– W drugiej połowie br. mBank rozpoczął ofensywę komunikacyjną – mówi Szymon Midera, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju mBanku. – Zaczęło się od mecenatu nad drugim co do wielkości festiwalem muzycznym w Polsce – II OFF FESTIVALEM w Mysłowicach. We wrześniu kontynuowaliśmy komunikację na Śląsku – wystartowaliśmy z pierwszą lokalną kampanią. Jesteśmy widoczni zarówno w telewizji, radiu, Internecie, jak i na outdoorze oraz w pubach i restauracjach. Równolegle prowadzimy kampanię Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Jednak najmocniejszym uderzeniem będzie kampania rozpoczynająca się w październiku. Do końca roku planujemy też zaprezentować nowy serwis mBanku – dodaje Midera.

Celem dwumiesięcznej kampanii jest znaczny wzrost sprzedaży i rozpoznawalności marki mBanku. Kampania potrwa do pierwszych dni grudnia.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony