mBank- Marka Godna Zaufania

 

 

Marka mBanku została uhonorowana Srebrną Statuetką oraz Srebrnym Godłem Marki Godnej Zaufania w największym europejskim badaniu konsumenckim The Most Trusted Brands 2006.

 

Srebrna Statuetka dla mBanku, przyznana przez czytelników magazynu Reader´s Digest, oznacza najwyższe notowanie w 3 z 4 kategorii:

  • Jakość produktów i usług (4,71 w skali od 1 do 5)
  • Silny wizerunek (4,26)
  • Zaspokojenie i zrozumienie potrzeb klienta (4,70)
  • Wartość w stosunku do ceny (4,73)

Nagrodę podczas Gali Finałowej „Trusted Brands 2006”, odebrał Prezes Sławomir Lachowski- pomysłodawca i twórca mBanku.

 

The Most Trusted Brands jest największym i najszerszym europejskim badaniem konsumenckim, mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Sondaż Reader’s Digest przeprowadzono po raz szósty w 12 językach w 14 krajach Europy.