MultiBank – najlepszy e – bank według rankingu Home&Market
MultiBank zwyciężył w rankingu bankowości elektronicznej opublikowanym przez miesięcznik Home&Market. MultiBnak uzyskał tytuł banku, który oferuje najlepsze usługi w zakresie bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych. W kategorii e-bankingu dla klientów biznesowych zdobył zaś wysokie II miejsce. Oceniona została oferta 18 banków.
MultiBank został doceniony m.in. za najszerszy dostęp do usług, brak prowizji za większość operacji finansowych przeprowadzonych za pośrednictwem serwisu internetowego, funkcjonalność kanału WAP oraz możliwość zarządzania złożonymi produktami (m.in. kredyt hipoteczny, fundusze inwestycyjne) za pośrednictwem kanałów zdalnych.
Oferta dla klientów biznesowych zyskała uznanie za możliwość zakładania lokat walutowych za pośrednictwem Internetu, szeroki zakres usług oferowanych przez telefon, rozbudowany serwis WAP oraz szeroką ofertę produktowo – ubezpieczeniową.
Filozofia działania MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.