Najlżejszy kredyt mieszkaniowy w banku Nordea
Najlżejszy kredyt mieszkaniowy proponuje klientom w nowej kampanii reklamowej Nordea Bank Polska. W przekazie postawiono na podkreślenie niższych, nawet o 20 proc. od innych ofert na rynku, kosztów zaciągnięcia kredytu hipotecznego w banku Nordea.
Nordea Bank Polska, mając na uwadze ogół kosztów związanych z zakupem nieruchomości, wprowadził rozwiązanie, pozwalające na zminimalizowanie kosztów początkowych udzielania kredytu. Rozwiązanie to polega na wliczeniu kosztów ubezpieczenia przejściowego i ubezpieczania niskiego wkładu w ratę kredytu bez zwiększania kwoty kredytu. Dodatkowo każdy klient dostaje bezpłatnie ubezpieczenie na życie NNW.
Kampania reklamowa obejmuje codzienną prasę ogólnopolską oraz tygodniki opinii. Oprócz tradycyjnych modułów reklamowych wykorzystany zostanie insert prasowy opisujący ofertę kredytów hipotecznych Nordea oraz Internet.
Koncepcja kampanii jest dziełem wspólnym Departamentu Marketingu i Komunikacji banku Nordea oraz szczecińskiej agencji reklamowej Oskar Wegner. Planowaniem mediów zajął się warszawski dom mediowy Media Planning Group.