Nordea BP przygotowuje nową strategię

 

 

Nordea Bank Polska liczy, że do końca 2005 roku opracuje nową strategię, która zakładać będzie rozwój bankowości detalicznej. Bank chce zwiększyć liczbę placówek – poinformował Jacek Kalisz, wiceprezes banku.

 

„Strategia, nad którą pracujemy zakłada rozwój bankowości detalicznej. Planujemy rozwój sieci, chcemy być obecni w największych ośrodkach miejskich”- powiedział w środę na konferencji prasowej Kalisz. Dodał, że nowa strategia może być gotowa jeszcze w 2005 roku.

 

Bank ma obecnie 43 odziały i punkty bankowe.

 

Zdaniem wiceprezesa bankowość detaliczna będzie odgrywała coraz większą rolę w przychodach banku.

 

„Mam ambicję, żeby za kilka lat bankowość detaliczna miała 50-proc. udział w przychodach banku” – powiedział Kalisz.

 

Wiceprezes poinformował, że od czerwca bank wprowadził do swojej oferty program lojalnościowy dla klientów indywidualnych i obecnie przystąpiło do niego 3 tys. klientów.

 

„Liczymy, że do końca roku będziemy mieć w granicach 9 tys. klientów, którzy znajdą się w tym programie” – powiedział Kalisz.

 

Bank ma obecnie około 300 tys. klientów indywidualnych.

 

PAP

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony