Nordea BP przygotowuje nową strategię
Nordea Bank Polska liczy, że do końca 2005 roku opracuje nową strategię, która zakładać będzie rozwój bankowości detalicznej. Bank chce zwiększyć liczbę placówek – poinformował Jacek Kalisz, wiceprezes banku.
„Strategia, nad którą pracujemy zakłada rozwój bankowości detalicznej. Planujemy rozwój sieci, chcemy być obecni w największych ośrodkach miejskich”- powiedział w środę na konferencji prasowej Kalisz. Dodał, że nowa strategia może być gotowa jeszcze w 2005 roku.
Bank ma obecnie 43 odziały i punkty bankowe.
Zdaniem wiceprezesa bankowość detaliczna będzie odgrywała coraz większą rolę w przychodach banku.
„Mam ambicję, żeby za kilka lat bankowość detaliczna miała 50-proc. udział w przychodach banku” – powiedział Kalisz.
Wiceprezes poinformował, że od czerwca bank wprowadził do swojej oferty program lojalnościowy dla klientów indywidualnych i obecnie przystąpiło do niego 3 tys. klientów.
„Liczymy, że do końca roku będziemy mieć w granicach 9 tys. klientów, którzy znajdą się w tym programie” – powiedział Kalisz.
Bank ma obecnie około 300 tys. klientów indywidualnych.
PAP