Nordea Życie postawiła na Internet
Nordea Życie uruchomiła nowy serwis internetowy skierowany do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Głównym zadaniem witryny jest wspomaganie Towarzystwa Ubezpieczeń w promocji i sprzedaży polis na życie oraz budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami. Witryna znajduje się pod adresem www.nordeazycie.pl
Nowa witryna podaje informacje w sposób uporządkowany, katalogowany pod kątem różnych grup ich adresatów. Są w nim dostępne dane na temat oferty, jasno sprecyzowane korzyści, odpowiedzi na możliwe do przewidzenia pytania obecnych i przyszłych klientów. Do dyspozycji użytkowników serwisu oddano też mechanizmy, które pomagają oszacować potrzeby ubezpieczeniowe, poszukiwać optymalnej konfiguracji oferty, analizować notowania poszczególnych funduszy. Poprzez serwis klienci mają też możliwość umówienia się z agentem towarzystwa, który ostatecznie pomoże podjąć klientom właściwą decyzję.
Nordea Życie planuje dalszy rozwój serwisu. W przyszłości internauci będą za jego pośrednictwem mogli kupować polisy oraz nimi zarządzać, np. poprzez transfer zgromadzonych kapitałów pomiędzy funduszami Nordea. Poza tym zostaną wzbogacone mechanizmy analizy notowań jednostek funduszy Nordea.