Nowa kampania hipoteczna GE Money Banku

15 marca GE Money Bank wprowadza promocyjną ofertę kredytów hipotecznych złożoną z kilku opcji do wyboru przez klienta. Bank proponuje oprocentowanie od 1,35% w CHF i od 4,85% w PLN oraz niższe koszty kredytu.

GE Money Bank wprowadza ofertę, która umożliwi klientowi dopasowanie parametrów kredytu do indywidualnych potrzeb. Pierwszym krokiem w tym kierunku była oferta wprowadzona jesienią 2005 roku, która została dobrze oceniona przez klientów. Rozwijając ten pomysł, bank obecnie proponuje nowe rozwiązania dla kredytów udzielanych w złotówkach i we frankach szwajcarskich:

  • Kredyt Start – przeznaczony dla osób, którym zależy na jak najniższych opłatach wstępnych. Wybór tego kredytu oznacza najniższą prowizję oraz najniższe opłaty z tytułu niskiego wkładu własnego.
  • Kredyt Perspektywa – zapewnia niskie oprocentowanie.
  • Kredyt Równowaga – rozwiązanie dla klientów szukających równowagi między niskim oprocentowaniem a niskimi opłatami wstępnymi. Kredyt ten stanowi optymalne połączenie Kredytu Start i Kredytu Perspektywa.

Nowością w ofercie banku jest również możliwość skorzystania z dodatkowych opcji:

  • Gwarantowanego obniżenia oprocentowania o 0,3% dla kredytów we frankach szwajcarskich nawet już po trzech latach terminowej spłaty.
  • Obniżenia oprocentowania o 0,5% dla kredytów w złotówkach w okresie do końca czerwca 2007 roku, co oznacza oprocentowanie w tym okresie już od 4,85%.
  • Odroczenia spłaty kapitału do 24 miesięcy od momentu wypłaty pierwszej transzy kredytu. Dzięki czemu rata kredytu w tym okresie może być niższa nawet o 50%.

Dodatkowo, w ramach nowej oferty GE Money Bank zapewnia:

  • 0 zł prowizji od udzielonego Kredytu Start, Perspektywa lub Równowaga dla klientów, którzy skorzystają z Programu Ochrony Kredytu, obejmującego różne ubezpieczenia przygotowane we współpracy z renomowanymi towarzystwami ubezpieczeniowymi,
  • 0 zł za roczny koszt ubezpieczenia nieruchomości w TUiR Warta lub STU Ergo Hestia (bank ponosi koszty ubezpieczenia w pierwszym roku),
  • 0 zł za zmianę waluty kredytu,
  • 0 zł za podwyższenie kwoty kredytu,
  • 0 zł prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, jeśli w okresie pierwszych 3 lat obowiązywania umowy kwota nadpłat kapitału nie przekroczy 50% wartości udzielonego kredytu.

Nowo wprowadzana oferta będzie szeroko reklamowana w mediach. W kampanii reklamowej wykorzystana zostanie między innymi telewizja, prasa, internet oraz radio. Kampanię przygotowała Agencja BBDO, natomiast wyboru i zakupu mediów dokonał Dom Mediowy Media Direction OMD. Hasło kampanii brzmi: „Przepraszamy za tak duży wybór kredytów hipotecznych”.