Nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego

„Wysłuchaliśmy wielu problemów. Tak powstało internetowe Konto Direct za 0 zł” – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego. Kampania dotyczy internetowego Konta Direct, skierowanego do klientów, ceniących sobie szybki dostęp do pieniędzy poprzez kanały elektroniczne.

„Coraz więcej osób w Polsce korzysta z internetu – obecnie już prawie 40% populacji. Co ważne, nie jest to już medium zarezerwowane wyłącznie dla młodych ludzi. Jest coraz bardziej dostępny dla przeciętnego odbiorcy. Badania wskazują, że klienci oczekują dobrej, bezpłatnej oferty konta internetowego, a ponad 2,5 mln Internautów posiada konto osobiste i jednocześnie nie korzysta z bankowości elektronicznej. Jednocześnie 26% internautów, którzy posiadają konto osobiste, ale nie posiadają do niego dostępu przez Internet, planuje w ciągu pół roku otworzyć konto z takim dostępem.” – powiedział Roman Jędrkowiak, dyrektor banku odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim S.A.

Kampania rozpoczęła się w niedzielę 13 stycznia.

Przypominamy, że Konto DIRECT to bezpłatne konto osobiste z pełnym dostępem do zgromadzonych środków przez Internet. Opłaty związane z tym produktem to:

  • 0 zł za prowadzenie,
  • 0 zł za przelewy przez Internet lub telefon,
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Śląskiego i Euronet,
  • 0 zł za Pakiet SMS,
  • 0 zł za korzystanie z karty debetowej VISA Electron lub Maestro –
  • wystarczy, że klient zapłaci nią w miesiącu na kwotę min. 100 zł.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony