Nowa kampania reklamowa Legg Mason TFI

Legg Mason TFI – towarzystwo funduszy inwestycyjnych działające na polskim rynku od 1998 roku (dawniej TFI Banku Handlowego) – rozpoczęło szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Kampania przebiega pod hasłem „Klasyczne fundusze inwestycyjne”.

Kampania wizerunkowa swoim zasięgiem obejmuje telewizyjną stację informacyjną TVN24, prasę drukowaną – Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Parkiet oraz Puls Biznesu oraz wortale finansowe – Onet, Interia, Wirtualna Polska, Gazeta, Bankier, Money i Fundi. Billboardy należące do kampanii Legg Mason TFI można zobaczyć od początku listopada na ulicach Warszawy oraz największych miast w całej Polsce. Autorem kampanii jest agencja AMM Studio. Media do kampanii zakupił Easymedia.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony