Nowa kampania reklamowa OFE Generali
W pierwszych dniach grudnia 2007 r. rozpoczyna się kampania reklamowa Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali, która potrwa do 10 stycznia 2008 r. Kierowana jest do młodych osób rozpoczynających pracę.
Celem kampanii jest pozyskanie dla OFE Generali jak największej liczby klientów przed losowaniem klientów funduszy emerytalnych, przeprowadzanym przez ZUS w styczniu 2008 r. Mediami wiodącymi kampanii reklamowej będą telewizja, Internet i sieć Multikino. Kampania wykorzystuje w kreacji wizerunek Adama Małysza.
Obecna kampania jest kontynuacją ogólnopolskiej kampanii reklamowej z czerwca 2007 r., promującej OFE Generali przed losowaniami nowych członków OFE, organizowanymi przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Przekaz jest skierowany zarówno do osób jeszcze niezdecydowanych na wybór funduszu emerytalnego, jak i tych, którzy są zainteresowani przejściem z innego OFE do Generali.
Mediami wiodącymi kampanii reklamowej będą telewizja, Internet i sieć Multikino.
W kreacji kampanii reklamowej OFE Generali wykorzystana została postać Adama Małysza, którego sponsorem i partnerem ubezpieczeniowym Grupa Generali jest już od kilku lat.