Nowa rola i nazewnictwo Oddziałów BRE Banku

Od stycznia 2006 r. Oddziały BRE Banku zmieniają model funkcjonowania oraz przyjmują nazwę Oddziałów Korporacyjnych. Działania te są konsekwencją zapoczątkowanej w 2005 roku nowej strategii BREaktywacji, w tym zmiany modelu biznesowego i sposobu obsługi klientów korporacyjnych.

Choć zmiana nazewnictwa nie rodzi konsekwencji ani konieczności procesów dostosowawczych dla samych klientów banku (ani zawieranych przez nich umów), to istotnej zmianie ulega metodologia pracy Oddziałów i wdrażany model obsługi klientów. Obecnie Oddziały Korporacyjne BRE Banku kładą zdecydowany nacisk na partnerskie doradztwo oraz w pełni koncentrują się na procesie sprzedaży i obsługi klientów. Dzięki wydzieleniu – w skali całego banku – działań rozliczeniowych (tzw. back-office), Oddziały Korporacyjne zostały odciążone od zadań niezwiązanych bezpośrednio z biznesem. Dzięki temu zwiększono liczbę sprzedawców, co pozwoliło również podjąć działania na rzecz poprawy jakości obsługi firm. Funkcje rozliczeniowe przejęła zaś Centrala Banku i jej zamiejscowe jednostki back-office.