Nowe logo BPH PBK

Kończąc ostatni etap procesu integracji banków BPH i PBK, Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA otrzymuje nową markę – „Bank BPH”. Poprzez nową markę, bank będzie komunikował się z otoczeniem. Oddziały, foldery i wszelkie materiały reklamowe otrzymają nowy wygląd.

Wybór nowej marki został poprzedzony szczegółowymi badaniami rynkowymi. Ich celem było stworzenie krótszej, dobrze rozpoznawalnej polskiej nazwy, nawiązującej swym wyglądem do logotypu charakterystycznego dla Grupy HVB. W nowym logo Banku, niebieskie elementy: “Bank“ i “BPH“ połączone są “czerwoną falą” – symbolem Banku Austria Creditanstalt, który w ramach Grupy HVB, odpowiedzialny jest za rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

– W naszym nowym logo zachowaliśmy polski charakter banku. To dla nas bardzo ważne, jako że jesteśmy trzecim co do wielkości bankiem na rynku polskim, obsługującym blisko 3 miliony klientów. Jednocześnie, wygląd nowego logo wyraźnie pokazuje, że jesteśmy częścią jednej z największych grup bankowych w Europie – powiedział Józef Wancer, prezes zarządu banku.

Bank zacznie używać nowej marki i logo “Bank BPH” począwszy od lutego 2004 roku. Najszybciej nowe oznakowanie pojawi się na jego stronie internetowej. Od połowy lutego rozpocznie się proces sukcesywnej wymiany logotypów w placówkach banku. W pierwszej kolejności wymienione będzie oznakowanie placówek w Warszawie, Krakowie i innych dużych miastach, następnie w pozostałych oddziałach.