Nowe logotypy Warty i Kredyt Banku

Kredyt Bank i Warta wprowadzą na początku września nową wizualizację korporacyjną oraz podobne logotypy, nawiązujące kolorystyką i grafiką do logo wspólnego akcjonariusza – belgijskiej Grupy KBC. Nazwy spółek pozostaną niezmienione.

Nowa wizualizacja i loga Warty i Kredyt Banku podkreślą bliską współpracę oraz przynależność banku i ubezpieczyciela do międzynarodowych struktur Grupy KBC. Strategia KBC zakłada ujednolicenie logotypów swoich spółek zależnych w Europie. Zwiększa to rozpoznawalność Grupy oraz pozwala maksymalizować efekt synergii. Do tej pory swoje loga zmieniły czeskie, słowackie i węgierskie spółki KBC.

Kredyt Bank i Warta zdynamizują współpracę w celu umocnienia swoich pozycji na rynku finansowym. Obie firmy są dla siebie naturalnymi partnerami – ich usługi i produkty wzajemnie się uzupełniają. Blisko współpracując, spółki nadal zachowają swoją odrębność i będą rozwijać własne produkty i kanały dystrybucji, kierując swoje oferty do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji.

Nowe logotypy oraz szczegóły dotyczące współpracy Warty i Kredyt Banku zostaną zaprezentowane na początku września.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony