Nowi partnerzy WGI Investors Club
Do WGI Investors Club, programu integrującego klientów WGI Domu Maklerskiego – największej polskiej instytucji z sektora pozabankowego oferującej usługi na rynku walutowym – przystąpiło pięciu nowych partnerów.
W lipcu do ponad 1500 członków WGI Investors Club został przesłany suplement katalogu klubowego ze specjalnymi ofertami nowych partnerów: JLR POLSKA — generalnego importera samochodów marek Jaguar i Land Rover, POLISH PRESTIGE HOTELS & RESORTS — ogólnopolskiej sieci trzy- i czterogwiazdkowych hoteli, POCZTY KWIATOWEJ — firmy zajmującej się dostarczaniem kwiatów w Polsce i wielu krajach świata, A&T — wyłącznego importera i dystrybutora odzieży marki Tom Tailor oraz marek Levi’s, Big Star i Mustang. W suplemencie znajduje się również, przygotowana specjalnie dla członków WGI Investors Club, oferta BEAUTY STUDIO EMPIRE — studia urody warszawskiego Hotelu Jan III Sobieski.
– WGI Investors Club jest jednym z najszybciej rozwijających się programów stworzonych z myślą o społeczności inwestorów na polskim rynku usług finansowych. Jeszcze w tym roku do programu dołączą kolejni partnerzy, oferujący usługi i produkty z tzw. wyższej półki – mówi Inga Gawłowska, koordynator WGI Investors Club.
Członkowie WGI Investors Club mogą obecnie korzystać z ofert 24 partnerów w kilkuset miejscach na terenie całego kraju: A&T, Advertis, Beauty Studio Empire, Deni Cler, Ergo Hestia, Ermenegildo Zegna, Galeria Stopinska, Hotel Marriott, Hugo Boss, Jaguar, Kenzo, W. Kruk, Land Rover, LuxMed, Mercedes Benz, Orbis Travel, Piwnice Prohibicji, Poczta Kwiatowa, Polish Prestige Hotels & Resorts, Polskie Salony Optyczne „Piękne oczy”, Prohibicja, Salony Muzyczne Riff, SPA Nałęczów, Vitrea.
WGI Investors Club to unikalny na polskim rynku finansowym program stworzony specjalnie dla klientów WGI Domu Maklerskiego. Członkostwo w programie jest dobrowolne i nie wiąże się z żadnymi opłatami. WGI Investors Club zapewnia bezpłatnie dwa rodzaje korzyści: edukacyjne i wspomagające inwestycje oraz rabaty i specjalne warunki korzystania z usług firm zaproszonych do współpracy.
WGI Investors Club działa w oparciu o roczne edycje. Członkowie programu, w zależności od wartości środków inwestycyjnych w WGI Domu Maklerskim, są przydzielani do jednej z trzech grup klubowych: Gold, Platinium lub Diamond. Członkostwo w programie jest potwierdzane imienną kartą.
W zależności od przynależności do grupy uczestnicy otrzymują od WGI określone korzyści, np. szkolenia z zakresu rynku walutowego i zabezpieczania przed ryzykiem kursowym, analizy rynku, porady analityków on-line, konstruowanie portfela inwestycyjnego, prenumeratę miesięcznika „Inwestor Finansowy” oraz zaproszenia na konferencje naukowe i spotkania inwestycyjne, w tym z Głównym Ekonomistą WGI Domu Maklerskiego – dr. Richardem Mbewe. Uczestnictwo w programie uprawnia też do korzystania z usług firm zaproszonych do współpracy – preferencyjne warunki zakupów oraz rabaty wynoszące do 50 proc.