Nowy produkt rozliczeniowy dla firm w Deutsche Bank PBC

 

 

Deutsche Bank PBC S.A. wprowadził do oferty nowy produkt rozliczeniowy db Collect, pozwalający firmom na efektywne zarządzanie płatnościami przychodzącymi.

 

Założeniem nowej usługi db Collect jest szybki dostęp do pełnej informacji o wpływach na rachunek firmowy klienta prowadzony w Deutsche Bank PBC. Usługa polega na automatycznej identyfikacji płatności przychodzących. Wygenerowany raport o wpływach na rachunek dokonanych za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów spływu należności (banki, Internet, poczta itd.) dostarczany jest przedsiębiorcy każdego dnia roboczego. db Collect upraszcza procesy księgowe w firmie eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych do systemu finansowo-księgowego. Raport umożliwia przejrzystą i usystematyzowaną ewidencję wpływów oraz bieżącą identyfikację zaległych płatności, co w efekcie usprawnia nadzór nad terminowością regulowania zobowiązań przez płatników.

 

Usługa db Collect skierowana jest do przedsiębiorstw pragnących efektywnie zarządzać płatnościami, a także chcących zaoszczędzić czas. Usługa jest szczególnie polecana firmom wystawiającym dużą ilość faktur oraz rejestrującym od kilkuset wpływów na rachunek miesięcznie.