„Pakiet Pomocny” dla klientów Banku BPH, którzy w ramach fuzji przeszli do Pekao SA
Osobisty asystent i inne ekskluzywne usługi assistance teraz dostępne dla wszystkich klientów banku BPH S.A.
W związku z fuzją banków Pekso S.A. i BPH S.A. firma Mondial Assistance przygotowała dla ich klientów szeroką ofertę usług assistance – „Pakiet pomocny” obejmujący pomoc w domu, pomoc medyczną w kraju, pomoc w podróży samochodem, pomoc w podróży za granicą, specjalistyczne infolinie oraz consierge.
Program usług assistance „Pakiet Pomocny” zapewnia bezpłatną, całodobową pomoc w razie wypadku lub innych zdarzeń losowych.
W jego ramach oferowane są następujące usługi:
Pomoc w domu
W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych specjaliści Mondial Assistance zapewniają szereg usług, w tym pomoc w zakresie organizacji i pokrycia kosztów usług różnych specjalistów (hydraulika, szklarza, elektryka, stolarza, ślusarza, informatyka). Co więcej oferta ta obejmuje również pomoc w realizacji codziennych czynności, takich jak opieka nad dziećmi, pomoc osobom niesamodzielnym, pomoc w pracach domowych osobie, która była hospitalizowana, czy pogwarancyjna naprawa sprzętów gospodarstwa domowego i radiowo-telewizyjnego. Specjaliści Mondial Assistance zapewniają też w razie potrzeby zabezpieczenie mienia, czy organizację tymczasowego zakwaterowania
Pomoc medyczna w kraju
W przypadku nieszczęśliwego zdarzenia lub nagłego zachorowania klienci banków Pekao S.A. i BPH S.A. będą mogli liczyć na natychmiastową pomoc, w tym organizację i pokrycie kosztów: dostarczenia do miejsca pobytu leków, transportu medycznego do szpitala, transportu medycznego ze szpitala do miejsca zamieszkania, organizacji procesu rehabilitacyjnego, pomocy psychologa, organizacji wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, wizyty pielęgniarki i lekarza, opieki domowej po hospitalizacji. Dodatkowo będą mieli dostęp do infolinii medycznej (między innymi informacje na temat państwowych i prywatnych placówek służby zdrowia, działania leków).
Pomoc w podróży samochodem
W przypadku awarii lub wypadków samochodowych specjaliści Mondial Assistance zorganizują specjalistyczną pomoc techniczną i medyczną. Pomoc zostaje dostarczona niezwłocznie bez względu na miejsce zdarzenia, czy porę dnia. Do oferowanych usług należą: organizacja i pokrycie kosztów: holowanie, sprowadzenia samochodu zastępczego, wynajęcie i sprowadzenie kierowcy zastępczego, organizacja powrotu lub kontynuacji podróży, wynajęcie hotelu, wysyłka części zamiennych.
Pomoc specjalistycznych infolinii
Na klientów Banku Pekao S.A. i BPH S.A. czeka specjalna infolinia prawna, budowlano-remontowa oraz medyczna. Pracownicy Infolinii, specjaliści z danej branży odpowiadają na telefony klientów przez całą dobę przez 365 dni w roku.
Pomoc Osobistego Asystenta – Concierge
Consierge czyli odpowiedź na problem ustawicznego braku czasu…ale chyba nie tylko. Dzięki tej coraz modniejszej usłudze, każdy może poczuć się jak VIP. Osobisty asystent pozwoli bowiem zapomnieć o samodzielnym załatwianiu czasochłonnych czynności, takich jak rezerwacja biletów na spektakl czy do kina, organizacja podróży, zamówienie pokoju hotelowego, kwiatów czy zamówienie stolika w restauracji. Ponadto osobisty asystent dostarczy również informacji na temat wydarzeń rozrywkowych i kulturalnych, wyników sportowych, podróżach i turystyce, warunkach drogowych, procedurach postępowania w nieprzewidzianych sytuacjach itp.