„Pakiet Pomocny” dla klientów Banku BPH, którzy w ramach fuzji przeszli do Pekao SA

Osobisty asystent i inne ekskluzywne usługi assistance teraz dostępne dla wszystkich klientów banku BPH S.A.

W związku z fuzją banków Pekso S.A. i BPH S.A. firma Mondial Assistance przygotowała dla ich klientów szeroką ofertę usług assistance – „Pakiet pomocny” obejmujący pomoc w domu, pomoc medyczną w kraju, pomoc w podróży samochodem, pomoc w podróży za granicą, specjalistyczne infolinie oraz consierge.

Program usług assistance „Pakiet Pomocny” zapewnia bezpłatną, całodobową pomoc w razie wypadku lub innych zdarzeń losowych.

W jego ramach oferowane są następujące usługi:

Pomoc w domu

W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych specjaliści Mondial Assistance zapewniają szereg usług, w tym pomoc w zakresie organizacji i pokrycia kosztów usług różnych specjalistów (hydraulika, szklarza, elektryka, stolarza, ślusarza, informatyka). Co więcej oferta ta obejmuje również pomoc w realizacji codziennych czynności, takich jak opieka nad dziećmi, pomoc osobom niesamodzielnym, pomoc w pracach domowych osobie, która była hospitalizowana, czy pogwarancyjna naprawa sprzętów gospodarstwa domowego i radiowo-telewizyjnego. Specjaliści Mondial Assistance zapewniają też w razie potrzeby zabezpieczenie mienia, czy organizację tymczasowego zakwaterowania

Pomoc medyczna w kraju

W przypadku nieszczęśliwego zdarzenia lub nagłego zachorowania klienci banków Pekao S.A. i BPH S.A. będą mogli liczyć na natychmiastową pomoc, w tym organizację i pokrycie kosztów: dostarczenia do miejsca pobytu leków, transportu medycznego do szpitala, transportu medycznego ze szpitala do miejsca zamieszkania, organizacji procesu rehabilitacyjnego, pomocy psychologa, organizacji wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, wizyty pielęgniarki i lekarza, opieki domowej po hospitalizacji. Dodatkowo będą mieli dostęp do infolinii medycznej (między innymi informacje na temat państwowych i prywatnych placówek służby zdrowia, działania leków).

Pomoc w podróży samochodem

W przypadku awarii lub wypadków samochodowych specjaliści Mondial Assistance zorganizują specjalistyczną pomoc techniczną i medyczną. Pomoc zostaje dostarczona niezwłocznie bez względu na miejsce zdarzenia, czy porę dnia. Do oferowanych usług należą: organizacja i pokrycie kosztów: holowanie, sprowadzenia samochodu zastępczego, wynajęcie i sprowadzenie kierowcy zastępczego, organizacja powrotu lub kontynuacji podróży, wynajęcie hotelu, wysyłka części zamiennych.

Pomoc specjalistycznych infolinii

Na klientów Banku Pekao S.A. i BPH S.A. czeka specjalna infolinia prawna, budowlano-remontowa oraz medyczna. Pracownicy Infolinii, specjaliści z danej branży odpowiadają na telefony klientów przez całą dobę przez 365 dni w roku.

Pomoc Osobistego Asystenta – Concierge

Consierge czyli odpowiedź na problem ustawicznego braku czasu…ale chyba nie tylko. Dzięki tej coraz modniejszej usłudze, każdy może poczuć się jak VIP. Osobisty asystent pozwoli bowiem zapomnieć o samodzielnym załatwianiu czasochłonnych czynności, takich jak rezerwacja biletów na spektakl czy do kina, organizacja podróży, zamówienie pokoju hotelowego, kwiatów czy zamówienie stolika w restauracji. Ponadto osobisty asystent dostarczy również informacji na temat wydarzeń rozrywkowych i kulturalnych, wyników sportowych, podróżach i turystyce, warunkach drogowych, procedurach postępowania w nieprzewidzianych sytuacjach itp.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony