PKO BP promuje się w Internecie

W pierwszych dniach maja rozpoczęto realizację koncepcji stałej obecności reklamowej PKO Banku Polskiego w Internecie. Oferta banku będzie prezentowana na stronach największych portali i serwisów informacyjnych oraz ekonomicznych. PKO Bank Polski jako pierwszy „tradycyjny bank” uruchamia na tak wielką skalę rozwiązanie e-marketignowe, do tej pory zarezerwowane dla banków elektronicznych.

 

Projekt został przygotowany i jest wdrażany we współpracy z agencją HYPERmedia.

Stała obecność PKO BP w Internecie jest kontynuacją wzmożonych działań największego polskiego banku w sieci i odsłania przed nim wachlarz ogromnych możliwości. Opracowanie tego unikalnego projektu e-marketingowego trwało kilka miesięcy, ponieważ przedsięwzięcie zostało zaplanowane jako działanie długoterminowe i wymagało dokładnych przygotowań.

 

Na stronach kilkunastu najpopularniejszych portali i serwisów informacyjnych oraz pasaży i witryn nieruchomości prezentowana jest kompleksowa oferta banku. A w niej m.in. informacje o kredytach, rachunkach, kartach płatniczych i kredytowych, lokatach. Wszystkie wiadomości produktowe podzielone są według kryterium grupy docelowej. Ofertę dla siebie znajdzie tu młodzież, studenci, klienci indywidualni, klienci bankowości prywatnej i korporacyjnej oraz małe i średnie przedsiębiorstwa.

 

Projekt ma za zadanie przeniesienie aktywnej promocji na najpopularniejsze pasaże i centra finansowe w sieci, a tym samym przybliżenie oferty banku potencjalnym klientom. Pozwala to realizować cele zasięgowe i sprzedażowe, które byłyby niemożliwe do osiągnięcia w inny sposób.

 

Oferta PKO BP prezentowana jest także na witrynie internetowej Expandera.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony