Polbank EFG rozpoczął kampanie reklamową

Polbank EFG, oddział greckiego banku Eurobank EFG Ergasias, rozpoczął kampanię reklamową. Bank posiada obecnie 15 placówek w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście i zamierza przeprowadzić szeroką kampanię budującą wizerunek i promującą produkty. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Po prostu po ludzku”.

– Poprzez kampanię chcemy pokazać szerokiej grupie naszych potencjalnych klientów, że jesteśmy bankiem, który traktuje klientów po prostu po ludzku – takim, który posiada atrakcyjną ofertę produktową i potrafi o niej mówić wprost, bez używania gwiazdek, niczego nie ukrywając przed klientem. Na początku będziemy reklamować kredyt bezpieczny – niezwykle elastyczny w spłacie kredyt konsumencki, wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe z niskimi opłatami oraz ofertę kredytową dla małych firm – mówi Kazimierz Stańczak, dyrektor generalny Polbanku EFG.

Kampania prowadzona będzie w telewizji publicznej oraz najważniejszych stacjach prywatnych z wykorzystaniem zestawu krótkich filmów reklamowych. Filmy są wyjątkowe, ponieważ podobnie jak w innych materiałach reklamowych banku występują w nich konkretni, znani z imienia i nazwiska pracownicy banku.

– Reklamy, w których występują pracownicy i to nie w sposób anonimowy, są niezwykle rzadko spotykane, gdyż złożona w ten sposób klientom obietnica jest szczególnie wiążąca i musi być dotrzymana. Nie obawiamy się takiego sposobu komunikacji z naszymi klientami, ponieważ jeśli pracownik naszego banku mówi w filmie, że nie używamy przysłowiowych gwiazdek to jest to prawda – w naszych umowach i regulaminach klient nie znajdzie ani jednej gwiazdki ani drobnego druku – mówi Paweł Maliszewski dyrektor marketingu Polbanku EFG.

W spotach telewizyjnych zobaczymy kilku pracowników banku. Obok dyrektora generalnego Polbanku EFG Kazimierza Stańczaka wystąpią dyrektorzy departamentów oraz pracownicy banku związani z obsługą klienta. Pracownicy banku pojawią się także na reklamie zewnętrznej Polbanku EFG. Nośniki wielkoformatowe zostaną rozmieszczone w miastach, w których jest już obecny Polbank EFG.

W Warszawie zawisną m.in. na Placu Zawiszy, obok Dworca Centralnego i przy rondzie Jazdy Polskiej. Reklamy zewnętrzne banku będzie można zobaczyć także w Poznaniu, Katowicach i Trójmieście. Elementem wyróżniającym kampanię reklamową banku będzie używanie czarno-białych zdjęć o charakterze typowym dla reportażu.

Polbank EFG przeprowadzi również niecodzienną akcję zapraszając okolicznych mieszkańców do nowo otwieranych placówek na… makowiec.

Tożsamość marki Polbank EFG i kreację w ramach kampanii reklamowej przygotowywała firma brandingowa BNA pod kierownictwem Wojciecha Mierowskiego i Mariusza Przybyła. Spoty reklamowe wyreżyserowała wielokrotnie nagradzana za swoją twórczość Dorota Kędzierzawska, autorka między innymi filmów „Wrony”, „Nic” i „Jestem”. Planowanie oraz zakup mediów przeprowadził zespół domu mediowego Macroscope OMD pod kierownictwem Beaty Kowalewskiej.

Polbank EFG posiada 15 placówek. Obsługuje również klientów za pośrednictwem centrum telefonicznego Polbank24. W najbliższych tygodniach Polbank EFG uruchomi również bankowość elektroniczną i wprowadzi kredyty hipoteczne.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony