Polisa z telewizora

 

 

MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce uruchomiło sprzedaż komunikacyjnych ubezpieczeń OC poprzez kanał telewizyjny Mango 24.

 

Od 15 września przez 30 dni telewidzowie będą mogli oglądać w TV Mango 24 liczne emisje 15-minutowego filmu reklamowego MTU. Klienci, zainteresowani ubezpieczeniem OC, będą mogli skontaktować się z MTU dzwoniąc na infolinię lub wysyłając sms, a następnie wspólnie z konsultantem Mojej Infolinii zawrzeć umowę ubezpieczenia.

 

Ten nowy dla ubezpieczeń kanał dystrybucji z powodzeniem funkcjonuje już w Europie Zachodniej.

 

MTU to najmłodszy ubezpieczyciel w Grupie Ergo Hestia. To także drugie, obok STU Ergo Hestia SA, towarzystwo majątkowe w tej Grupie. MTU rozpoczęło działalność w połowie 2002 roku, wykorzystując licencję istniejącego wcześniej Towarzystwa Ubezpieczeniowego PBK, które w grudniu 2000 roku zostało przejęte przez STU Ergo Hestia S.A.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony