Przetarg na wybór agencji reklamowej i domu mediowego dla PKO BP

PKO Bank Polski zdecydował się ogłosić dwa przetargi ograniczone na wybór: agencji reklamowej i domu mediowego. Wyłonione w tym trybie firmy będą świadczyć na rzecz banku kompleksowe usługi w zakresie promocji wizerunku oraz produktów i usług banku: planowania strategicznego, projektowania i produkcji materiałów ATL oraz projektowania i realizacji działań BTL (agencja reklamowa), a także planowania i zakupu mediów (dom mediowy).

Od 1999 roku PKO Bank Polski współpracuje z konsorcjum agencji reklamowych PZL Sp. z o.o., Euro RSCG 4D oraz domu mediowego OMD Poland. W tym czasie zrealizowanych zostało wiele udanych akcji reklamowych, w tym m.in. kampania promująca rachunek SUPERKONTO z charakterystyczną postacią Pana Kowalskiego, intensywna kampania związana z debiutem giełdowym banku czy ubiegłoroczna nowatorska kampania wizerunkowo-produktowa promująca usługi bankowości elektronicznej PKO Inteligo. W ich efekcie wizerunek banku ulegał stałej poprawie, a kampanią pod hasłem „Elektroniczny do potęgi ENTER”, zapoczątkowany został nowy trend – PKO BP zaczął być postrzegany również jako bank nowoczesny i innowacyjny, oferujący klientom nowe rozwiązania i atrakcyjne produkty.

– Ogłoszony przez nas przetarg na wybór nowej agencji reklamowej nie wynika z utraty zaufania do naszych dotychczasowych partnerów. – mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP – Jednak przez 7 lat wiele się zmieniło na rynku reklamy a przetarg umożliwi nam szczegółowe rozpoznanie aktualnych trendów rynkowych i dostosowanie się do nich.

Opcje dostępności

Wysoki kontrast
Czytaj stronę
Kliknij aby czytać
Podświetlenie linków
TT
Duży Tekst
Odstępy między tekstami
Zatrzymaj animacje
Ukryj obrazy
Df
Przyjazny dla dysleksji
Kursor
Struktura strony