Przetarg na wybór agencji reklamowej i domu mediowego dla PKO BP
PKO Bank Polski zdecydował się ogłosić dwa przetargi ograniczone na wybór: agencji reklamowej i domu mediowego. Wyłonione w tym trybie firmy będą świadczyć na rzecz banku kompleksowe usługi w zakresie promocji wizerunku oraz produktów i usług banku: planowania strategicznego, projektowania i produkcji materiałów ATL oraz projektowania i realizacji działań BTL (agencja reklamowa), a także planowania i zakupu mediów (dom mediowy).
Od 1999 roku PKO Bank Polski współpracuje z konsorcjum agencji reklamowych PZL Sp. z o.o., Euro RSCG 4D oraz domu mediowego OMD Poland. W tym czasie zrealizowanych zostało wiele udanych akcji reklamowych, w tym m.in. kampania promująca rachunek SUPERKONTO z charakterystyczną postacią Pana Kowalskiego, intensywna kampania związana z debiutem giełdowym banku czy ubiegłoroczna nowatorska kampania wizerunkowo-produktowa promująca usługi bankowości elektronicznej PKO Inteligo. W ich efekcie wizerunek banku ulegał stałej poprawie, a kampanią pod hasłem „Elektroniczny do potęgi ENTER”, zapoczątkowany został nowy trend – PKO BP zaczął być postrzegany również jako bank nowoczesny i innowacyjny, oferujący klientom nowe rozwiązania i atrakcyjne produkty.
– Ogłoszony przez nas przetarg na wybór nowej agencji reklamowej nie wynika z utraty zaufania do naszych dotychczasowych partnerów. – mówi Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji PKO BP – Jednak przez 7 lat wiele się zmieniło na rynku reklamy a przetarg umożliwi nam szczegółowe rozpoznanie aktualnych trendów rynkowych i dostosowanie się do nich.